Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ungdomar Àr smarta!

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Suprad

Registreringsdatum: 20 februari 2006
InlÀgg: 114

InlĂ€ggPostat: tor mar 23, 2006 6:58 pm    Rubrik: Ungdomar Ă€r smarta! Svara med citat

Pappan blev vÀldigt besviken pÄ sin son nÀr denne kom hem och visade sina dÄliga betyg för honom. NÀsta dag sa sonen till lÀrarinnan:
- Jag vill inte skrÀmma fröken, men pappa sa att han visste en som han skulle dra ner byxorna pÄ, om inte jag fick bÀttre betyg i matte.

- NÄ lille Jock, sa lÀraren till en av eleverna i tredje klass, om du vore en stor karl och hade £100 och du skulle köpa ett hus som kostade £1000, vad fattas dÄ?
- En rik fru, svarade lille Jock.

Under roliga timmen stÀllde eleverna gÄtor till lÀraren. Den som sa en gÄta som lÀraren inte kunde svara pÄ skulle fÄ en krona. Men lÀraren kunde svara pÄ alla gÄtor. DÄ kom Victoria med en gÄta:
- Vad har jag och prinsessan Victoria gemensamt?
- Tja, det mÄste vÀl vara namnet dÄ, svarade lÀraren.
- Fel, bÄda vÀntar pÄ en krona!
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande Besök anvÀndarens hemsida
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum