Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Den perfekta mannen!

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Suprad

Registreringsdatum: 20 februari 2006
InlÀgg: 114

InlĂ€ggPostat: tor mar 23, 2006 6:52 pm    Rubrik: Den perfekta mannen! Svara med citat

- En kvinna gick i skogen nÀr hon plötsligt snubblade över nÄgot, som vid nÀrmare pÄseende visade sig vara en sÄn dÀr gammaldags oljelampa.
- Och nÀr hon gned pÄ den, sÄ kom naturligtvis en ande fram.
- FÄr jag tre önskningar nu? frÄgade hon.
- Nej, svarade anden. PÄ grund av de dÄliga tiderna och devalvering och global konkurrens och sÄn skit sÄ fÄr man bara EN önskning nuförtiden. NÄ, vad ska det vara?
- I sÄ fall vill jag ha fred i Mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan hÀr? Jag vill att de hÀr lÀnderna ska sluta slÄss med varandra.
- Anden kastade ett öga pÄ kartan och utbrast:
- Men jösses, damen! De dĂ€r lĂ€nderna har ju fajtats i tusentals Ă„r! Tror inte att det gĂ„r att göra nĂ„got Ă„t det. Jag Ă€r bra, men inte SÅ bra! Önska nĂ„got annat.
- Kvinnan tÀnkte en stund och sa sedan:
- Jag har aldrig lyckats trÀffa rÀtt man. En omtÀnksam och kÀrleksfull man, som Àr hÀnsynsfull, kan laga mat och som stÄr för hÀlften av hushÄllsarbetet, som Àr trogen och en bra Àlskare och inte tittar pÄ sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat.
- Anden var tyst en stund och suckade sedan:
- FÄ se den dÀr kartan igen...
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande Besök anvÀndarens hemsida
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum