Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Kvinnor kan ju inte köra bil assÄ!

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Suprad

Registreringsdatum: 20 februari 2006
InlÀgg: 114

InlĂ€ggPostat: ons mar 15, 2006 3:37 pm    Rubrik: Kvinnor kan ju inte köra bil assĂ„! Svara med citat

NÀr jag körde till jobbet idag, sÄ tittade jag Ät sidan och dÀr kom en kvinna i en sprillans ny BMW.
Hon körde i 160 km/h med ansiktet tÀtt framför backspegeln och sminkade sig med hennes kajalpenna.
Jag vÀnde bort blicken för ett ögonblick och nÀr jag tittade tillbaka pÄ henne igen upptÀcker jag till min stora fasa att hon Àr halvvÀgs över i min fil fortfarande med ansiktet i backspegeln och med kajalpennan!!!

Jag blev sĂ„ livrĂ€dd att jag tappade min rakapparat, vilken slog min skinksmörgĂ„s ur andra handen. I all desperation att försöka fĂ„ ordning pĂ„ bilen styrandes med knĂ€na mot ratten, tappade jag mobiltelefonen frĂ„n örat, vilken ramlade ner i kaffekoppen som jag hade mellan benen, vilket ledde till ett splash sĂ„ jag brĂ€nde STORA LUKAS och dom RUNDA TVILLINGARNA, nĂ€r jag skrek av smĂ€rta sĂ„ tappade jag ciggen som jag hade i munnen, som brĂ€nde hĂ„l och förstörde min skjorta och BRÖT ETT VÄLDIGT VIKTIGT TELEFONSAMTAL!!!!
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande Besök anvÀndarens hemsida
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum