Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

En vilsen ballongflygare..

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Suprad

Registreringsdatum: 20 februari 2006
InlÀgg: 114

InlĂ€ggPostat: tis okt 20, 2015 6:46 am    Rubrik: En vilsen ballongflygare.. Svara med citat

En man i en luftballong insÄg att han kommit vilse. Han minskade höjden, fick syn pÄ en kvinna nere pÄ marken, sÀnkte sig ytterligare och ropade till henne: "UrsÀkta, kan du hjÀlpa mig? Jag hade avtalat ett möte med en person för en timme sedan, men vet inte lÀngre var jag befinner mig." Kvinnan svarade; " Du Àr i en varmluftsballong cirka 30 fot över havet pÄ 57.41.47 grader nordlig bredd, och 17.12.47 grader östlig lÀngd." "Du mÄste vara tekniker", svarade mannen. Det Àr jag, sa kvinnan. Hur visste du det? Tja, sa mannen, allt du sagt Àr tekniskt korrekt men jag Àr fortfarande vilse. Det enda jag fÄtt ut av din hjÀlp Àr att jag blivit ytterligare försenad. Kvinnan nedanför konstaterade: Du mÄste vara chef.. Det Àr jag sa ballongflygaren hÀpet, hur kunde du veta det? Enkelt, sa kvinnan, du vet inte var du Àr, du vet inte vart du ska. Du har stigit i höjden genom att vara uppblÄst, du har trÀffat avtal som du inte Àr i stÄnd att hÄlla och du förvÀntar dig att folket under dig ska lösa dina problem. Faktum Àr att du befinner dig i samma situation som du gjorde innan vi möttes, men nu Àr det plötsligt mitt fel.
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande Besök anvÀndarens hemsida
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum