Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Herre uppfyll min önskan!

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Suprad

Registreringsdatum: 20 februari 2006
InlÀgg: 114

InlĂ€ggPostat: ons apr 25, 2012 7:52 am    Rubrik: Herre uppfyll min önskan! Svara med citat

En man Àr ute och promenerar pÄ en strand i Kalifornien och funderar över livet nÀr han helt plötsligt utbrister: "Herre, uppfyll en önskan Ät mig!"

Plötsligt fylls himlen av mörka moln över hans huvud och han hör Gud sÀga med mörk röst: "Eftersom du har försökt att vara mig trogen pÄ alla sÀtt, ska jag uppfylla en av dina önskningar."
Mannen sÀger: "Herre, bygg mig en bro till Hawaii sÄ jag ka...n Äka dit nÀr jag vill."
Gud svarar: "Din önskan Àr mycket materialistisk." TÀnk dig hur mycket tÀnkande och arbete det krÀvs för att den ska gÄ att bygga bron du önskar. TÀnk bara pÄ pelarna som ska gÄ Ànda till botten pÄ oceanen! TÀnk dig hur mycket betong och stÄl det skulle gÄ Ät! Jag kan göra det, men det Àr vÀldigt svÄrt för mig att uppfylla dina önskningar om sÄ vÀrldsliga ting. Ta dig lite mer tid och tÀnk ut en annan önska. En önskan som du tycker skulle Àra och glorifiera mig.

Mannen tÀnker en lÄng stund och till slut sÀger han: "Herre, jag har varit gift och skilt mig fyra gÄnger." Alla mina fruar har sagt att jag Àr okÀnslig och inte bryr mig om dem. Jag önskar att jag kunde förstÄ mig pÄ kvinnor. Jag önskar att jag kunde förstÄ hur de kÀnner inombords. Jag vill veta hur de tÀnker nÀr de vÀgrar prata med mig, varför de grÄter och vad de menar nÀr de sÀger: "ingenting".
Jag vill veta hur man gör en kvinna verkligt lycklig.

Efter ett par minuter sÀger Gud: "Vill du ha tvÄ eller fyra filer pÄ den dÀr
bron."
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande Besök anvÀndarens hemsida
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> Roliga historier Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum