Forumindex www.SKOJIGT.nu
Skojigt.Nu - Det roligaste pÄ nÀtet!

Vanliga frĂ„gorVanliga frĂ„gor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvĂ€ndargrupperAnvĂ€ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att lĂ€sa dina meddelandenLogga in för att lĂ€sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Flyg till gran canaria

Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> FrĂ€ckisar
FöregĂ„ende Ă€mne :: NĂ€sta Ă€mne  
Författare Meddelande
Skojig

Registreringsdatum: 01 juni 2006
InlÀgg: 48

InlĂ€ggPostat: ons apr 18, 2007 1:31 pm    Rubrik: Flyg till gran canaria Svara med citat

Flyg till Gran Canaria

PÄ flyget till semesterorten lÀmnar kaptenen som vanligt lite information till passagerarna:
- Detta Àr kapten Bengtsson som talar, klockan Àr nu 11.00 lokal tid pÄ Gran Canaria och vi berÀknas att landa kl.13.45 lokal tid. Det Àr molnfritt, vindstilla och temperaturen Àr redan 24 grader i skuggan. Jag och min besÀttning önskar er alla en skön semester, varvid han hÀnger upp micken men glömmer att stÀnga av den.
-Har du stÀllt in autopiloten pÄ Gran Canaria Lennart?
-Jajamen, svarar andrepiloten.
-Bra, dÄ ska jag bara gÄ och skita och sedan sÄ tar jag in Monica hÀr och pippar henne riktigt jÀvla ordentligt, det har hon aldrig nekat till.
Detta hörs ju i hela flygplanet av alla passagerare och personal.
En av flygvÀrdinnorna börjar springa gÄngen upp för att förvarna kaptenerna om fadÀsen med mikrofonen men hon rÄkar snava pÄ en mattkant och faller raklÄng i gÄngen...
DÄ lutar sig en Àldre gentleman sig över henne..
-Ta det lugnt, han ska vÀl hinna skita först?
Till överst pÄ sidan
AnvÀndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:   
Skapa nytt Ă€mne   Svara pĂ„ Ă€mnet    Forumindex -> FrĂ€ckisar Alla tider Ă€r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte svara pÄ inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte Àndra dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i det hÀr forumet
Du kan inte rösta i det hÀr forumet
You can attach files in this forum
You can download files in this forum